Wednesday, September 4, 2013

FLOWERS AND SUN

6 comments:

  1. Voi apua taas näitä kuvia! ♥ Eka, toka ja kolmas, eli kaikki, ovat taas kerran upeita! Hiihaahoo, mä sekoon täällä ihan just näiden kuvien takia (+ muidenkin juttujen takia... :D).

    (Kerron sulle nyt tän jutun koska aloitin jo. :D Olen siis nyt käynyt koulua kohta neljä viikkoa ja olen miettinyt yhtä juttua... olen nimittäin ihastunut. Siis minä? Ihastunut? Pöh. Mutta totta se on, mitä tää tunne voi muutakaan olla? Aina kun hän ilmestyy näköpiiriini niin mieleni tekee heti mennä juttelemaan hänelle ja niin poispäin, tekee mieli halata... hän muistuttaa minua Ronista. Ehkä siksi hän on niin puoleensavetävä? Oi voi :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jenni !

      Voi kun kiva kuulla. :) Älä jätä tilaisuutta väliin ettet myöhemmin kadu. Kerran sitä vaan eletään ! :)

      Delete