Thursday, December 5, 2013

WAITING FOR CHRISTMAS

6 comments:

  1. Tässä sun blogin kommenttisektiossa oli eilen joku Google+-juttu enkä siksi kommentoinut - kun olin kirjoittanut kommentin ja painoin lähetä, ruudulle hyppäsi viesti "tämän hyväksymällä liityt Google+-palveluun ja annat sille oikeudet käyttää henkilökohtaisia tietojasi." Mä oon yrittänyt päästä siitä eroon joten painoin peruuta ja jätin kommentoinnin väliin...

    Mutta tässä tulee! Ihanan jouluisia kuvia, tykkään kaikista tosi paljon mutta tuo Marianne-karkkikuva on mun lemppari. Nomnom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä ite huomasin sen eilen ja vaihdoin sit takaisin normaaliin, niin jospa nyt toimisi. :)
      Niin ja kiitos !

      Delete
  2. Hello dear, beautiful blog and amazing photos :) i follow you with pleasure on g+, GFC and bloglovin, if you want to pass by me :)

    http://teanonsolomoda.com

    kiss Tea

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Joo, kaverin taiteilema :D Videota molempien tuotoksista tulee mahdollisesti tänään :)

      Delete